"Trošku" dražší sekáč :D

30.10.2013 20:00

Dneska jsme s mojí drahou polovičkou zabloudili do TROŠKU dražšího sekáče... :) Jmenuje se CHARLEY→ www.charley.cz/  Oba jsme sháněli nějaké reto oblečení na STUŽKOVACÍ VEČÍREK ... (takže co nejlepší věci za co nejnižší cenu :P) No a abych se dostala k tomu co je podstatné. I když tady stálo oblečení stejně jako v normálním obchodě (srovnatelné s NEW Yorker a podobně), tak se mi moc líbila jedna mikyna. Byla bezchybná, a tak jsem ji chtěla ukázat mojí drahé polovičce :) Jenomže, než jsem pro něj došla a vrátili jsme se k místu kde mikyna byla (celé to trvalo asi 10 vteřin) TAK UŽ TAM NEBYLA :( Začaja jsem ROZZUŘENÝM POHLEDEM hledat tu mrchu co ji vzala... Když jsem ji uviděla tak jsem nevěděla co mám dělat... Jestli brečet nebo tu paní poprosit ať mi to vrátí :D Takž to dopadlo tak, že jsem mykině zamávala a odešli jsme... :( ALE POZOR ! Asi za pět minut nám to nedalo a řekli jsme, že se vrátíme :D Vešli jsme dovnitř, pozdravili (už podruhé) prodavačku a hledali jsme tu MRCHU :D Když jsme ji uviděli, nesla si MOJI MIKYNU hrdě v těch svých drápech a mířila ke kabince :D Než si vyzkoušela všechno co si tam s sebou vzala, trvalo to snad věčnost :O Mezi tím jsme dělali, že si prohlížíme oblečení :D To čekání bylo strašné :D Nakonc vyšla z kabinky a mikynu ODLOŽILA na stojan!!! Jupí :) Hned jsem pro ni běžela :D Jen jsem si ji narychlo vyzkoušela a hned jsme šli k pokladně :) Ve finále mě vlastně ani nemrzelo, že stála 4OO,- :))))))