Podzim :)

31.10.2013 12:49

Podzim je moje nejoblíbenější roční období ♥ A právě dnes je pro mě den D :) Konečně jsem se rozhodla zveřejnit svůj BLOG :) I když zatím toho tady moc není... Postupně budu přidávat víc a víc věcí, článků a hlavně FOTONÁVODŮ :) Dneska je venku nádherně. Zachvilku se půjdu nachystat, vezmu si FOŤÁK a vyrazíme ven. Mám v plánu jen tak se procházet, fotit, užívat si sluníčka ☼, popíjet čaj ♥ Jak se vrátíme tak určitě přidám nějaké fotky. A hlavně bych konečně chtěla zkusit vyrobit nějaké šperky z pryskyřice. Koupila jsem si ji už asi před dvěma měsíci a pořád se k tomu nějak nemůžu dostat. Při tom mám všechno nachystané :D Taky bych dneska chtěla trošku uklízet, cvičit a spoustu dalších věcí :) No tak uvidíme jak to dopadne:)

 

 

Komentáře :)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek